tirsdag 13. september 2011

Sjelero med Figgjo


Denne sjeldent fine plakaten er nå oppe på kjøkkenveggen vår. Endelig har jeg fått alle disse flotte koppene på kjøkkenet, og det helt uten å ha måttet pese rundt på loppemarkeder og lete i gamle skrothauger.

Jeg nyter nå denne utsikten til morgenkaffen, og den gir så absolutt en god dose sjelero. Men, det gir meg også sjansen til å studere alle de fine designene, og dermed en sterk lyst til å eie disse i virkeligheten. Akkurat nå er Safran favoritten. I morgen er det kanskje Rolf.


Det er den flinke dama Linnosaurus som har laget denne, og hun selger den i sin Epla-butikk.

8 kommentarer:

  1. Godt å sjå på slike fine og fargerike koppar:)

    SvarSlett
  2. Den var ordentlig fin! Slike fargerike og forseggjorte plakater gjør seg veldig godt på veggen!

    SvarSlett
  3. Så fint det blei med brun ramme! Har bare prøvd med svart, vi har ikke noe annet. Det blei nok litt "hardt". Hyggelig at den er oppe på veggen alt:D

    Portoen på 49 flis er refundert til din konto siden den blei sendt med landstrykerexpressen!

    SvarSlett
  4. Så fine kopper-tenk å ha noen av dem å drikke te av ja...drømme...
    Takk for tipset og fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  5. Hei høpp!!

    Smelt:)denne var bare skjønn:)Har jammen lyst på en slik jeg også,dette må sjekkes ut..Takk for godt tips:)

    Gøy du vil delta på min gi vekk,masse lykke til:)

    Ha en fin kveld:)'

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Tenkte på dere når jeg kom over denne her http://nelly.com/no/baby/kl%C3%A6r/bodies/liandlo-100194/bodysuit-retro-flower-8797-48/

    Minner litt om safran fra figgjo ;)

    SvarSlett
  7. Oi, den var jo superfin! Så hyggelig at du tenkte på oss:) Tusen takk for tipset!

    SvarSlett
  8. Ah! Sjelero er ordet! Kjempefiiiin!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...